Gwarancja
Produkty zakupione na sklepie internetowym Sempler są fabrycznie nowe,(z wyłączeniem ofert, w których treść opisu mówi inaczej), wolne od wad i posiadają gwarancje. W przypadku reklamowania produktów zakupionych na naszym sklepie prosimy o załączenie wraz z przesyłką kopii dokumentu zakupu (paragon lub faktura VAT), karty gwarancyjnej(jeśli została wydana do produktu) oraz formularza serwisowego (kliknij w link aby pobrać).
Sprzęt odsyłany na gwarancji musi być kompletny oraz zapakowany w oryginalne pudełko. Gwarancja ważna jest tylko z dowodem zakupu oraz formularzem serwisowym. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem.
Adres do wysyłki uszkodzonego urządzenia:
Sklep Sempler
ul. Pokrzywno 4A
61-315 Poznań
Dużą część sprzedawanych przez nas produktów stanowi Overmax/Lionelo/Vordon/Teesa/Medivon. W celu sprawnej i szybszej naprawy sugerujemy wysyłać urządzenia tych firmy pod adres widniejący na karcie gwarancyjnej lub na odwrocie każdego opakowania produktu.
- Produkty marki Overmax prosimy zgłaszać producentowi przez serwis internetowy, pod adresem http://overmax.eu
- Produkty marki Teesa prosimy zgłaszać producentowi przez serwis internetowy, pod adresem http://teesa.pl
- Produkty marki Vordon/Medivon/Beautifly prosimy zgłaszać producentowi Profit-Plus:
serwis@profit-plus.eu / tel. +48 884 004 333 - Produkty marki Bosch prosimy zgłaszać w autoryzowanym serwisie producenta / tel. 801191534
Informujemy, że akcesoria marki SJCAM takie jak uchwyty, obudowy wodoodporne, zestawy montażowe, które wchodzą w skład kompletu każdej kamery sportowej są objęte 12-miesięczną gwarancją producenta. Natomiast akumulatory, które występują w komplecie z kamerą lub są nabywane oddzielne są objęte 6-miesięcznym okresem gwarancyjnym.
Informujemy, że w produktach marki IWOWNFIT oraz XIAOMI MI BAND akumulatory objęte są 12-miesięczną gwarancją producenta.
Informujemy, że w przypadku produktów używanych okres ważności gwarancji jest indywidualny oraz zawarty w opisie oferty.