Gwarancja

Spis treści

Produkty zakupione na sklepie internetowym Sempler są fabrycznie nowe,(z wyłączeniem ofert, w których treść opisu mówi inaczej), wolne od wad i posiadają gwarancje. W przypadku reklamowania produktów zakupionych na naszym sklepie prosimy o załączenie wraz z przesyłką kopii dokumentu zakupu (paragon lub faktura VAT), karty gwarancyjnej(jeśli została wydana do produktu) oraz formularza serwisowego (kliknij w link aby pobrać).

Sprzęt odsyłany na gwarancji musi być kompletny oraz zapakowany w oryginalne pudełko. Gwarancja ważna jest tylko z dowodem zakupu oraz formularzem serwisowym. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem.

 

Adres do wysyłki uszkodzonego urządzenia:

Sklep Sempler
ul. Pokrzywno 4A
61-315 Poznań

Dużą część sprzedawanych przez nas produktów stanowi Overmax/Lionelo/Vordon/Teesa/Medivon. W celu sprawnej i szybszej naprawy sugerujemy wysyłać urządzenia tych firmy pod adres widniejący na karcie gwarancyjnej lub na odwrocie każdego opakowania produktu.

  • Produkty marki Overmax prosimy zgłaszać producentowi przez serwis internetowy, pod adresem http://overmax.eu
  • Produkty marki Teesa prosimy zgłaszać producentowi przez serwis internetowy, pod adresem http://teesa.pl
  • Produkty marki Vordon/Medivon/Beautifly prosimy zgłaszać producentowi Profit-Plus
    serwis@profit-plus.eu / tel. +48 884 004 333
  • Produkty marki Bosch prosimy zgłaszać w autoryzowanym serwisie producenta / tel. 801191534

Informujemy, że akcesoria marki SJCAM takie jak uchwyty, obudowy wodoodporne, zestawy montażowe, które wchodzą w skład kompletu każdej kamery sportowej są objęte 12-miesięczną gwarancją producenta. Natomiast akumulatory, które występują w komplecie z kamerą lub są nabywane oddzielne są objęte 6-miesięcznym okresem gwarancyjnym.

Informujemy, że w produktach marki IWOWNFIT oraz XIAOMI MI BAND akumulatory objęte są 12-miesięczną gwarancją producenta.

Informujemy, że w przypadku produktów używanych okres ważności gwarancji jest indywidualny oraz zawarty w opisie oferty.

Reklamacje składane bezpodstawnie (np. uszkodzenie z winy klienta lub poprzez stosowanie nieoryginalnego akcesorium) będą obciążane kwotą w wysokości 60 zł brutto.
Zaufane Opinie IdoSell
5.00 / 5.00 4 opinie
Zaufane Opinie IdoSell
2025-01-26
Świetna i profesjonalna obsługa! Panowie, którzy są bardzo chętni do rozmowy i doradztwa, czego efektem finalnym był zakup kamerki. Pozdrawiam i dziękuję.
2024-10-31
Wszystko ok
pixel